Det ble en flott dag på sjøen!

DEt ble en flott dag på havet....

Ut på havet....

En vellykket dag på sjøen.

Det så litt skummelt ut idet vi gikk ombord.... mørke skyer og litt bulder og brak, men det ble en nydelig dag til sjøs. Havet var nesten stille, og sola og varmen kom som lovet!

Vi var 84 personer ombord i båten pluss et flott mannskap, og alt lå til rette for en fin dag, og det ble det!

Hygge med allsang og musikk, nydelig mat, som var typisk spansk, Potaje, men med et snev av norsk "ertesuppe", som spakte godt! Kaffe avec ble servert , og alle var glade og fornøyde. Vinlotteriet var populært og lodder og vinflasker ble godt mottatt ! Noen våget seg også å ta et deilig bad fra båten, herlig!

En stor takk til Kapteinen Miguel, og hans mannskap som var hjelpsomme, syngende og påpasselige hele tiden!

En stor takk går til våre gode hjelpere Ola og Anne som alltid stiller opp og hjelper oss! Tusen takk for hjelpen!

Og tusen takk til alle som var med i styret, med godt samarbeid går leken lett! Tusen takk for fint teamwork!

Og tusen takk til hver og en som var med å gjøre denne turen til den fine og minnerike opplevelsen det ble, uten dere hadde det ikke blitt sånn!

Det ble en flott dag!

Liv Jensine , leder.