Vinteraktiviteter 2022

vinter 2021

Litt fra styremøtet 3.2.22

Vi har hatt et effektivt styremøte med nesten alle i styret tilstede, og hjulene er "så smått" i sving. Men vi kan desverre ikke planlegge så mye aktiviteter så lenge vi er på nivå 3 med strenge restriksjoner.

Men så snart vi går ned på nivå 2 så kan vi starte med Quiz , og vi håper på uke 7, tirsdag 15.2. kl. 19.00. NB. nytt klokkeslett etter flere sitt ønske.

Informasjon kommer etterhvert.

Etter å ha sjekket restriksjoner på turer ute i det fri, kan vi nå være 20 i en gruppe, med litt avstand. Vi velger å dele opp mindre grupper på 10, så er vi "innenfor". Vår turleder Terje Nøttveit har mange fine turer på vent... nå har vi og mulighet til å lage en "ruslegruppe" for de som bare kan rusle og ikke gå så langt og fort. Vinterens første tur blir TORSDAG (som er vår turdag) 10.2. kl.11.00 . vi kjører med egne biler til møtestedet. Mer info kommer

Fest og busstur som var planlagt i februar - mars, må vi nok vente til høsten med, og håpe på "normale" tider da. .

Medlemsmøte og Årsmøte kan muligens gjennomføres i mars. Restriksjoner og tilstander bestemmer det.

Vi prøver å få gjort det beste ut av situasjonen som er nå, og får ikke gjort så mye mer akkurat nå....

Minner samtidig om kontingenten som er til forfall nå 20 €/ 200 nkr. pr.person.

konto nr 1225.60.79044 eller kontant i euro til oss.

Husk å titte innom vår rikholdige bibliotek på Las Vistas . Vi har mange flotte bøker til utlåns. NB. les restriksjonene som gjelder ved utlån og innlevering, står på hyllene.

Vi er snart tilbake med våre gode aktiviteter 🙂

vennlig hilsen styret i Nordisk forening Lanzarote

Liv Jensine Gundersen, leder

Det er så hyggelig å kunne følge litt med på hva som hender på øya jeg er så glad i. Selv om jeg begynner å bli litt gammel- er ikke håpet om et nytt besøk helt

Kjekt å kunne komme i gang og på nytt møtes.