Aktiviteter vinter 2022

Januar 2022... et nytt år med nye utfordringer.

Kjære medlemmer, både "gamle" og nye 🙂

Vi er allerede snart midt i januar, og situasjonen er desverre på samme sted som i fjor (2021) i januar måned, med oppgang i smittetallet og nye restriksjoner.  Men vi velger å se lyst fremover, og avvente situsjonen akkurat nå.

Vi er heldige som har sol og varme og lyse fine dager, så gå ut og nyt, sola, havet og livet🙂

Desverre så må vi vente med både Quiz, hesteskokasting, dansing og turer.                På turer ute i det fri er det også restriksjoner på hvor mange vi kan være i grupper, og på dette nivået er det ikke mange personer i hver gruppe med 2 meters avstand. Og ikke minst med munnbind, som er obligatorisk.

Hesteskokastingen er også vanskelig , da det må brukes engangshansker og med 2 meters avstand blir lett det sosiale borte.

Quiz kan vi ha ute, men nå på vinteren er det for kaldt å sitte ute i over en time. Vi vil ikke risikere å påføre noen sykdom og forkjølelse i disse tider. Det er vårt ansvar å følge regler og alle restriksjoner, så vi har bestemt å avvente situasjonen som nå pågår, og vi vet ikke hvor lenge.

Enn så lenge får hver og en "underholde" seg selv, og nyte det gode liv på Lanzarote , se tilbake på minnene om gode tider med Quiz, turer, dansekvelder og hesteskokasting. Vi komme snart tilbake, og da skal vi ha en stor, flott fest! (vi har lov å drømme...)

Hvis du vil treffe norske, så er det treff på Las Vistas hver onsdag kl.13.-14 og utover med Pannekaker og meny fra Dani og Sandra, og på Fredagspilsen kl.19...

Og ellers så har Sjømannskirken åpent hver dag , unntatt mandag. Se forøvrig åpningstidene der. Her er det sosialt og hyggelig å treffes🙂

Vi er desverre bare et lite fåtall av styret på øya som prøver å holde hjulene i sving , så det blir mye ansvar. Er det noen som lurer på noe angående aktiviteter eller Nordisk forening , så ta kontakt med oss:

Liv Jensine tlf 0047-971 94033

Terje N. tlf. 0047-951 51 801

Vi håper alle er fullvaksinerte nå og kan holde seg frisk, så  "Stay safe" som det heter på "godt norsk" 😋 NYT DET GODE LIV!

Vennlig hilsen Styret i Nordisk forening

Liv Jensine Gundersen , leder.