Ut på tur i området ved Tinajo

ut på tur til Tinajo vulkan Montana Tinache

UT PÅ TUR….. ALDRI SUR… TORSDAG  15.11.

Vi skal ut på tur til området ved Tinajo. Vi går rundt vulkanen Montana Tinache. Det er ca 60- 70 % myk asfalt på turen. Turen er lett og ca. 6 km. Og parkerer på stor plass

Fra Macher kjører vi LZ 502 over La Asomada til vi møter LZ 30. Da tar vi til høgre og kjører ca. 1 km. Og tar til venstre inn på LZ 56. (krysset er på bakketoppen) Kjør til Tinajo. I rundkjøringen tar vi til høgre og kjører frem til Bensinstasjonen. Der tar vi til høgre og kjører ca 100 m. og tar til venstre, deretter 400-500 m, og parkerer på stor plass på høyre side. Her møtes vi kl 11.00. Ta med nistepakke, drikke, gode sko og godt humør.

Turledere Terje Nøttveit og Laila Solberg