Ut på tur torsdag 12.januar

her skal vi raste og spise nistepakken vår....

Ut på tur til UGA og deromkring...

Torsdag 12 januar skal vi på tur i regi av                                                                                                                          Nordisk Forening.     Vi skal møtes på markedsplassen midt inne i Uga kl. 11.00.                                                     Vi skal gå en 5 km flat løype som går gjennom Uga og videre rundt Montana Vieja.                Halvveis i turen stopper vi ved en nedlagt gård inne i Geriaområdet der vi spiser matpakken og drikker kaffe. Deretter fortsetter vi tilbake til Uga.

Det er en flat løype, men anbefaler gode sko eller joggesko, ikke sandaler.

Hvordan finner man fram?

Fra Puerto del Carmen kjører man LZ 2 til avkjøringen til LZ 30 og Uga,                    ta til høyre inn på LZ30, etter 200 meter, ta til venstre står skilt til La Finca Uga, kjør 100 meter og kjør igjen til venstre og da er det 100 meter frem til Markedsplassen der vi skal parkere.

Fra Playa Blanca kjører man LZ 2 til avkjøringen til LZ 30 der man tar til venstre og følger beskrivelsen over.

Vi håper på pent vær og godt fremmøte, det blir en fin tur.

Palmebladet.... har mottatt 3
17. mai 2017 har mottatt 4