Hva skjer....

Litt av det vi har planlagt fremover i høstsesongen 2017.

Hva skjer utover høsten 2017…..

Vi starter en ny sesong 1. oktober , og vi er allerede godt i gang med planleggingen av aktivitetene, som blir mange og fine!

Vi starter opp med aktivitetene, og regner med at Quiz starter opp i slutten av oktober.(litt mer planlegging og detaljer må på plass....)    Hvem vet mest, hjernejogg, sosialt samvær, nystekte vafler, vinlotteri…. Kall det hva du vil, men gøy er det i alle fall, og alle hjerter gleder seg!

Hesteskokastingen  starter opp igjen i midten av oktober.

26. oktober starter vi med våre gå-turer uti det blå og Lanzarotes vakre landskap…. Turene denne høsten blir ledet av Hans Laabak og Rune Fyllingen, så blir det spennende hva de vil finne på! Den første turen går fra Puerto Calero og til Playa Quemada, en fin tur langs havet. Mer info kommer etter hvert.

Torsdag er turdagen vår, og 2. november går turen til vakre La Graciosa, den lille øya i nord. Det blir buss fra Puerto del Carmen til Orzola, og båten over til øya. Turen er ikke planlagt i detaljer enda, men det blir hvert fall lagt opp til spasertur på øya og lunsj der borte.

Videre har vi lagt opp datoer for turene våre, med følgende datoer:

16. nov. , 30. nov., 14. desember. Turene blir lagt opp så de er lette å gå for alle.  Mer info kommer etter hvert på vår hjemmeside www.nordiskforeninglanzarote.com

Medlemsmøte planlegges fredag 10. november. Muligens med et tema/ underholdning.

Det har ikke vært noen Årsfest denne sesongen; vi har måtte føle litt på stemningen, og har kommet frem til at det er tid for en felles fest i egne lokaler. Det er avsatt lørdag 3. februar 2018 til dette.

….og det blir nok en busstur denne vinteren også….

La Graciosa

I går | 18:29